lunes, 31 de enero de 2011

RAMIL, O PRIMEIRO GAI OFICIAL DE "OT" 2011


Ocorreu algo mentres viamos a gala cero desta nova edición de ‘Operación Triunfo‘ 2011. Non só botei de menos a Jesús Vázquez e me fartei de rir grazas a unha Pilar Rubio máis perdida que unha pava nun garaxe, non. O que me pasou foi que o meu gaidar non parou de soar coa práctica maioría dos concursantes. De feito, só hai dous aos que lles dou un voto de heterosexualidade.

Á marxe do meu gaidar que, para a miña desgraza, non é efectivo 100% e non pode usarse diante dun xurado, si que houbo un concursante que non tivo problemas en dicir que era gai en vivo e en directo. Trátase de Ramil, un mozo que non ocultou en ningún momento a súa pluma, nin durante a súa actuación, nin cando Rafa Sánchez, cantante de ‘La Unión’ tamén homosexual e que este ano forma parte do xurado, preguntoulle por ela.

Eu teño a miña pluma e téñoa desde que nacín. Pero é que non a vou quitar.
Así de claro e contundente foi. Pero vamos, o certo é que no tería feito falta que dixese nada porque era bastante evidente. Aínda así, agradécese que non se oculte, que non sería a primeira vez.

Pero ademais de ser abertamente gai, disque Ramil ten una etapa travesti no seu currículo, na que aparecía desta guisa e tiña como nome artístico Piña Pastori. Segundo din, as súas interpretacións de cancións de Anastacia eran brutais.
Ademais Ramil é galego e en Galicia puidemos contar coa súa arte na semana Visible Lgtb porque ademais de artista é persoa e comprometido coa vida, a súa e a de todos.
De momento, deixámosvos coa súa actuación de onte á noite, para a que elixiu ‘Like a virgin’ de Madonna. Como vedes, foi moi hetero todo.

No hay comentarios: