viernes, 9 de abril de 2010

"Hoy acepto mi homosexualidad como un regalo que me da la vida".


"Hoy acepto mi homosexualidad como un regalo que me da la vida. ¡Me siento
bendecido de ser quien soy!", escribiu Martin nunha carta dirixida ós seus admiradores.

O grupo LGTB do PSdeG-PSOE cree importante que personaxes públicos
saian do armario, xa que axuda a visibilizar e normalizar o feito homosexual e transexual. Agora pediriamos á xente do fútbol que sexan valentes e den o mesmo paso.

A declaración publicada na páxina de internet do cantante xurde despois de anos de rumores sobre a súa orientación sexual e cando o artista boricua atópase en proceso de escribir as súas memorias, segundo compartiu el mesmo.

"Mucha gente me dijo que no era importante hacerlo, que no valía la pena, que todo lo que trabajé y todo lo que había logrado se colapsaría. Que muchos en este mundo no estarían preparados para aceptar mi verdad, mi naturaleza. Y como estos consejos venían de personas que amo con locura, decidí seguir adelante con mi ‘casi verdad’. Muy mal. Dejarme seducir por el miedo fue un verdadero sabotaje a mi vida. Hoy me responsabilizo por completo de todas mis decisiones, y de todas mis acciones", declarou o cantante de 38 anos no documento, do cal avisou ós seus seguidores por Twitter.

A pesar de comentar que se sinte liberado, admitiu que o decidir facelo público foi "muy intenso, angustiante y doloroso". Non obstante, dixo achegarse á súa paz interna e que este era o momento xusto para facelo, non cinco nin dez anos atrás.

Felicidades por este paso, Ricky. Agora tocalle a algun xogador de futbol.

No hay comentarios: